SEO optimizacija za pretraživače – Google

Kako povećati posećenost vašeg web sajta?

Postavili ste web sajt na server. Atraktivan je, koristan i mislite da sadrži sve što je potrebno i što ste želeli. Posetioci mogu da pronađu na vašem web sajtu važne informacije, vaše proizvode, usluge i kontakt podatke. Isplatili ste dogovorenu sumu novaca dizajneru i programeru i sa ovim je projekat završen. Još je samo jedan problem: malo je posetilaca.

Često se susrećemo sa sledećom situacijom. Vlasnik sajta je zadovoljan sa dizajnom i smatra da je i sa sadržajem sve u redu, međutim nedostaje važna karika u lancu: osim njega niko drugi ne posećuje web sajt. Da li vam ovo zvuči poznato?

U većini slučajeva rešenje za ovo predstavlja interna SEO optimizacija web sajta. Interna SEO optimizacija web sajta tj. optimizacija internet prezentacije za pretraživače, prvenstveno za Google, predstavlja niz podešavanja u programskom kodu na samoj strani i ovo se naziva on-page optimizacija, tj. optimizacija na-strani.

Najčešće su ova podešavanja dovoljna za postizanje zadovoljavajuće pozicije u pretrazi na Google-u i ona doprinose mnogo boljoj posećenosti sajta. Na žalost, pozicija na pretraživačima ne zavisi samo od naših aktivnosti već i od velikog broja drugih faktora. Jedan od najvažnijih predstavlja aktivnosti konkurencije i pozicija njihovih web sajtova na pretrazi za iste ključne reči i fraze koje za koje ste optimizovali sajt.

U slučajevima kad interna SEO optimizacija nije dovoljna a dobra pozicija je imperativ, mora se pribeći drugim aktivnostima koje su predmet aktivnosti specijalizovanih SEO agencija koji preuzimaju dalji rad na održavanju i osvežavanju web sajta a web sajt mora biti programski prilagođen njihovim zahtevima. SMS Consulting se ne bavi eksternom SEO optimizacijom, ali ćemo vam sa zadovoljstvom izaći u susret i preporučiti agencije iz ove oblasti sa kojima imamo saradnju.

Najveće greške i zablude vezane za SEO optimizaciju

  1. Ako imamo web sajt, onda smo uradili sve da bi imali puno posetilaca.
  2. Ukoliko je sajt registrovan na pretraživačima, onda je garantovano da će nas posetioci pronaći.
  3. Upisali smo ključne reči koje opisuju naše proizvode ili usluge u keyword meta tag, i sad je već sigurno da će se naš sajt za te ključne reči dobro plasirati na rezultatima pretrage.
  4. Optimizacija web sajta je isključivo posao za našeg web programera. Kao vlasnik sajta ja uopšte ne treba da vodim računa o optimizaciji web sajta.
  5. Potencijalni klijenti upišu ime naše firme ili web adrese u pretraživač i pronađu nas. Znači dobro stojimo što se tiče optimizacije našeg web sajta.